taş kağıt makas

 

hayatında gördüğün en kirli şeyden

daha kirliyim

kanımdaki zehirle dolanmaya çalıştığım

beyoğlu sokaklarında

gördüğüm ilk arap anlamadı beni

gördüğüm ikinci arap anlamadı beni

üçüncüyü gördüğümde artık her şey

kördüğüm oldu aklımdaki.

mavi gökteki siyah karganın

yerdeki gölgesine kendi adımı verdim

kanımdaki zehirle uçmaya çalıştığım

beyoğlu sokaklarında

gördüğüm ilk kedi sevmedi beni

gördüğüm ikinci kedi sevmedi beni

üçüncüyü gördüğümde artık her şey

taş makas kağıttı aklımdaki.


içinde olduğum yaşa şaşırmakla beraber

hissiyatımın tahtından vücudumu yöneten dedeye gittim.

istedim ondan hoş bir mola

hoş bir mola sürse keşke yıllarca

sanki ancak dinlenecek ruhum

sanki ancak çözülecek bu kördüğüm

sanki ancak saracak taşı kağıdım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar