bir bahar günü tasviri

 

bu belirsizlik ilerler ben sustukça.

sokaklar saklanmışlardan arındığında karşılaşacağız.

beni evinin sokağında bulacaksın.


bu evsizlik ilerler sen sustukça.

bu suskunluk,

bu yorgunluk,

bu bayatlık,

bu kararsızlık ilerler.


biz,

sokaklar kuru soğuktan arındığında karşılaşacağız.

beni baktığın her yerde bulacaksın.


ne de olsa hava güzel

ne de olsa dünya küçük

ne de olsa birbirimizi arayacağız

ne de olsa bir bahar günü karşılaşacağız ve

aynı ipte sallanacağız.


ya da


olması gerektiğinden daha fazla alkol aldığım bir gecenin sabahında

beni evimden uzak köprülerde bulacaksın.


babama benzemeye başladığım için

ya da

annemi çok üzmeye başladığım için

ve hatta

gözlerini benden kaçırdığın için haberimi alacaksın.

ardımdan bakıp -ne çok severdi beni- dediğin an

beni kalbinin en arabesk köşesinde bulacaksın.


her türlü


-yapamam- dediğin her şeyi yapacak,

ellerimle hemhal olacak,

bu bahara tarih atacak,

komşularımla bile tanışacaksın.


sokaklar yalnızlıktan arındığında karşılaşacağız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar